Wednesday, April 26, 2017

შეფასების სქემა

ქულები, კრიტერიუმები
      1–3
        4–5
         6–7
        8–10
შესავლის გაკეთება
ტრაფარეტული
და უინტერესოა
არის მცდელობა
აუდიტორიის დაინტერესების
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვთ ისეთი დამატებითი მასალა, რომელიც მსმენელთა ინტერესს იწვევს
თემის წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა, თემა ბუნდოვნად არის წარმოდგენილი
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირე ხარვეზები
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელია
ლაპარაკი
დაბნეულია და გაუგებრად ლაპარაკობს
ხშირად ჩერდება და ერთსა და იმავეს იმეორებს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით და დამაჯერებლად
დასკვნების გაკეთება, მსჯელობა
არის მცდელობა
გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული, ორიგინალურია
თვალსაჩინოების გამოყენება
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
იყენებს მწირად და შესაბამისად
იყენებს ცხრილებს და დიაგრამებს შესაბამისად
ძალიან კარგად იყენებს ისტის ტექნოლოგიებს, წარმოდგენილი მასალა მდიდარია

No comments:

Post a Comment

მეცხრე დღე

შევცვალეთ ბლოგის დიზაინი შევამოწმე დრაივზე ატვირთული მასალა შევედი სამინისტროს და ნაიკის გვერდზე დავაკოპირე სურათი და დავამატეთ ბლოგზე ...